Red Bull Türkiye'de parça değiştirmek zorunda kalmış
Red Bull Racing'in, Türkiye Grand Prix öncesinde, daha önce basında yer almayan bir parçayı daha modifiye etmek zorunda kaldığı belirtildi.
McLaren'ın; Red Bull'un arka difüzerinde düzenlemelere uymayan bir parça tespit ettiği ve Red Bull'un da bunu Monte Carlo'da değiştirmek zorunda kaldığı haberleri medyada yayınlanmıştı.
Alman Auto Motor und Sport dergisi, Red Bull'un, arka süspansiyondaki bir parçayı daha İstanbul Park'ta değiştirmek zorunda kaldığını bildirdi.
Haberde, Red Bull'un yapılı 6 mekanikeri tarafında gridlerde gizlenen parçanın aerodinamik olarak şekillendirildiği ve 20 derecelik bir horizantal tasarıma sahip olduğu ifade edildi. Haberde, kuralların izin verdiği açının ise sadece 5 olduğuna dikkat çekildi.
Bunun ortaya çıkmasının ardından Adrian Newey tarafından tasarlanan araçta downforce üretme etkisine sahip parçanın kurallara uygun hale getirildiği belirtildi
Red Bull Racing'in, Türkiye Grand Prix öncesinde, daha önce basında yer almayan bir parçayı daha modifiye etmek zorunda kaldığı belirtildi.
McLaren'ın; Red Bull'un arka difüzerinde düzenlemelere uymayan bir parça tespit ettiği ve Red Bull'un da bunu Monte Carlo'da değiştirmek zorunda kaldığı haberleri medyada yayınlanmıştı.
Alman Auto Motor und Sport dergisi, Red Bull'un, arka süspansiyondaki bir parçayı daha İstanbul Park'ta değiştirmek zorunda kaldığını bildirdi.
Haberde, Red Bull'un yapılı 6 mekanikeri tarafında gridlerde gizlenen parçanın aerodinamik olarak şekillendirildiği ve 20 derecelik bir horizantal tasarıma sahip olduğu ifade edildi. Haberde, kuralların izin verdiği açının ise sadece 5 olduğuna dikkat çekildi.
Bunun ortaya çıkmasının ardından Adrian Newey tarafından tasarlanan araçta downforce üretme etkisine sahip parçanın kurallara uygun hale getirildiği belirtildi