Silverstone pistinin yeni bölümü Arena, lastikler üzerinde zorlayıcı olabilir fakat Bridgestone her şeyin kontrol altında olduğunu söylüyor.
Abbey’den sonra hızlı bir sağ virajla başlayan yeni kısım, Silverstone’u takvimdeki en hızlı pist yapabilir.
Yüksek hızla lastikler için çok zorlayıcı olarak. Bridgestone motor sporları direktörü Hirohide Hamashima, firmanın Moto GP’den elde ettiği verilerin kendilerine çok yardımcı olacağını söylüyor.
Hamashima “Bu pisti çok iyi biliyoruz. Geçmişte bir çok yarış yaptık fakat şimdi yeni bir bölümle karşı karşıyayız.” dedi.
“Pist şarları düşünüldüğünde lastikler için çok zorlayıcı bir pist. Yeni bölüm lastikleri daha da zorlayacak. Süper yumuşak hamur problem çıkarabilir.”
“İlave düzlük ortalama hızın artacağı anlamına geliyor. Yeni bölüme giriş ise yüksek yanal kuvvetler yaratabilir.”
“Hem Formula 1 hem de Moto GP’ye lastik tedarik ediyoruz. Bu çok ayrıcalıklı bir durum. Moto GP’de yeni bölüm hakkında değerlendirme yapma şansımız oldu. Şimdi bu tecrübeyi Formula 1’e aktaracağız.Her iki lastiğin de iyi performans göstermesini umuyoruz.”
Abbey’den sonra hızlı bir sağ virajla başlayan yeni kısım, Silverstone’u takvimdeki en hızlı pist yapabilir.
Yüksek hızla lastikler için çok zorlayıcı olarak. Bridgestone motor sporları direktörü Hirohide Hamashima, firmanın Moto GP’den elde ettiği verilerin kendilerine çok yardımcı olacağını söylüyor.
Hamashima “Bu pisti çok iyi biliyoruz. Geçmişte bir çok yarış yaptık fakat şimdi yeni bir bölümle karşı karşıyayız.” dedi.
“Pist şarları düşünüldüğünde lastikler için çok zorlayıcı bir pist. Yeni bölüm lastikleri daha da zorlayacak. Süper yumuşak hamur problem çıkarabilir.”
“İlave düzlük ortalama hızın artacağı anlamına geliyor. Yeni bölüme giriş ise yüksek yanal kuvvetler yaratabilir.”
“Hem Formula 1 hem de Moto GP’ye lastik tedarik ediyoruz. Bu çok ayrıcalıklı bir durum. Moto GP’de yeni bölüm hakkında değerlendirme yapma şansımız oldu. Şimdi bu tecrübeyi Formula 1’e aktaracağız.Her iki lastiğin de iyi performans göstermesini umuyoruz.”